Add lots of insights – E-commerce

Ad Alliance houdt de ontwikkelingen in de markt nauwlettend in de gaten en voert daarbij zelf ook aanvullend onderzoek uit. In ons nieuwste onderzoek hebben wij ons gericht op het online koopgedrag van de consument en de impact van media hierop. Hierin signaleren wij interessante trends en mogelijkheden in de markt, die we graag ter inspiratie delen. Ook hebben wij wederom RTL Z presentator Roland Koopman gevraagd om deze trends in breder perspectief te plaatsen en vertelt food influencer Francesca van Francesca Kookt over haar strategie tijdens de coronacrisis. Benieuwd naar de resultaten uit dit onderzoek? Bekijk ze in dit overzichtelijke slidedeck.

– Ton Rozestraten, CEO Ad Alliance

Download hier de PDF ‘Add lots of insights – E-commerce’

Als er onderwerpen zijn waar je graag meer over wilt weten, dan kunnen wij jouw vragen meenemen in ons consumentenpanel. Neem hiervoor contact op met jouw vaste contactpersoon bij Ad Alliance.


Contact

Heb je vragen voor ons salesteam? Neem dan contact op met jouw contactpersoon bij Ad Alliance. Ook kun je ons bereiken via contact@adalliance.nl. In geval van calamiteiten kunnen adverteerders en mediabureaus contact opnemen met de noodnummers.