‘Nederland Gaat Weer Open’



Ad Alliance komt met initiatief ‘Nederland Gaat Weer Open


De coronamaatregelen maakten dat veel ondernemers hun deuren voor langere tijd moesten sluiten. Nu de verspreiding van het virus lijkt af te nemen, gaat Nederland langzaam weer open. Na de opening van winkels kan Nederland vanaf 11 mei ook weer terecht bij onder andere kappers en schoonheidssalons. Vanaf 1 juni volgen de horeca, musea, bioscopen en andere culturele instellingen in beperkte mate. RTL beseft dat ondernemers elk duwtje in de rug kunnen gebruiken om weer op gang te komen. Vanuit die gedachte biedt het mediabedrijf ondernemend Nederland vanaf maandag 11 mei gratis reclamezendtijd aan via het initiatief ‘Nederland Gaat Weer Open’. Ad Alliance faciliteert het gehele proces, van selectie van de inzendingen tot het plannen van de inzendingen binnen de reclameblokken.

Sven Sauvé, CEO RTL Nederland, over deze actie: Ik heb heel veel respect voor alle ondernemers die de afgelopen periode hard hebben gewerkt om deze crisis het hoofd te bieden. Dat vraagt om veel creativiteit, flexibiliteit en daadkracht. Veel kleine ondernemers zijn desondanks hard geraakt. Nu Nederland weer langzaam opengaat, willen we deze groep graag ondersteunen. Met deze actie geven we het MKB van Nederland een landelijk podium voor hun commerciële of misschien wel persoonlijke boodschap. Samen blijven we sterk.”

Het ‘open reclameblok’ is bedoeld voor kleine tot middelgrote ondernemingen en is dagelijks tussen 18.00 uur en 24.00 uur te zien bij RTL 4 en bij RTL 5, RTL 7, RTL 8 en RTL Z tussen 19.30 uur – 23.00 uur. Daarnaast worden de video’s online binnen het RTL netwerk verspreid.

Ben jij een kleine tot middelgrote ondernemer en wil je meedoen met deze actie? Ga dan naar www.rtl.nl/gaatweeropen voor meer informatie.