Twitter

Waarom Twitter?
Twitter is ‘what’s happening’. Een gebruiker bezoekt Twitter met een ontdekkende mindset en is actief op zoek naar wat nieuw en interessant is binnen zijn of haar interessegebieden. Deze actieve mindset biedt veel kansen voor adverteerders: #StartWithThem.

Wanneer Twitter?

  • Introductiecampagnes:
    In het huidige gefragmenteerde en mobile first medialandschap worden doelgroepen iedere dag overspoeld met boodschappen. Het lanceren van iets nieuws is voor merken dan ook een uitdaging. Twitter kan hierbij een belangrijke rol spelen met de ontvankelijke en invloedrijke doelgroepen die op Twitter te vinden zijn. Lanceert jouw merk een nieuw product, een nieuwe app of nieuwe service? #StartWithThem. Lanceert jouw merk een nieuwe feature, nieuwe video, nieuwe boodschap, discussie, merkbelofte of propositie? #StartWithThem.
  • Connect With Whats Happening:
    Voor merken is het nog nooit zo belangrijk geweest om kwalitatief te verbinden met hun doelgroep. Een van de manieren om kwalitatief te verbinden is om binnen de juiste domeinen aansluiting met jouw doelgroep te realiseren. Twitter is hiervoor het perfecte platform, met gebruikers die op zoek zijn naar ‘what’s happening’ binnen interessegebieden, bijvoorbeeld gaming, sport, nieuws of entertainment.

Hoe Twitter?
In het medialandschap van vandaag bepaalt de consument waar, wanneer en hoe hij content gebruikt en bekijkt. Hierbij speelt video een nog steeds groter wordende rol. Video is dan ook essentieel om de aandacht van de doelgroep te trekken én vast te houden. Met In-stream Video Sponsorships (IVS) biedt Twitter hier mooie oplossingen voor, 100% premium, transparant en brand-safe. IVS biedt merken de mogelijkheid om de video-content van een vooraf geselecteerde publisher in het partnernetwerk van Twitter (1.000+) met een pre-roll te promoten. Dit betekent dat partnerships een-op-een vertaald kunnen worden naar Twitter en dat merken specifieke events kunnen claimen. Twitter biedt zowel lokale als wereldwijde contentpakketten aan, waaronder Eurosport (Olympics Tokyo 2020), Formule 1, ESL, IGN, RTL, FOX Sports, Ziggo Sports en Viacom. Het team van Twitter werkt graag met je samen om aan de hand van effectstudies de kwalitatieve impact op jouw merk te bepalen.